Wydawca treści
REALIZACJA OBOWIĄZKU INFORMACYJNEGO O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH
INFORMACJA O MONITORINGU
Nadleśnictwo Krasiczyn informuje, ze prowadzi monitoring budynku biurowego Nadleśnictwa w Przemyślu- ul 29-go Listopada 12 oraz Leśniczówkę Bełwin i część zabudowaną wiatami ścieżki edukacyjnej w Leśnictwie Wapowce.
Administratorem Danych Osobowych jest Nadleśnictwo Krasiczyn z/s w Przemyślu ul. 29-go Listopada 12, 37-700 Przemyśl, ( tel.16 670 66 56 ), e-mail: krasiczyn@krosno .lasy.gov.pl
Dane osobowe gromadzone w postaci wizerunku gromadzone przy pomocy monitoringu wizyjnego, przetwarzane są na podstawie art. 6 ust 1 lit. f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO), gdzie przez uzasadniony interes administratora należy rozumieć chęć zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia, ochrony bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz przeciwdziałania szkodnictwu leśnemu.
Dane z zapisu mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Nadleśnictwa, podmiotom udzielającym wsparcia Nadleśnictwu na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe związane z monitoringiem przechowywane są przez okres 30 dni.
Zainteresowany posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
Przebywanie na terenie monitorowanym przez Nadleśnictwo Krasiczyn jest dobrowolne.
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przez Nadleśnictwo Krasiczyn
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy:
Administrator danych |
Informacja o Inspektorze Ochrony Danych |
Nadleśnictwo Krasiczyn Adres siedziby: Przemyśl ul. 29 Listopada 12 37-700 Przemyśl |
Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@comp-net.pl
|
Cel przetwarzania danych osobowych |
Podstawa prawna przetwarzania |
|
Art. 6 ust. 1 lit. c RODO - dopełnienie obowiązków wynikających z przepisów prawa w związku z:
Art. 6 ust. 1 lit. b RODO - wykonanie umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą oraz podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; Art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes administratora – obrona, ustalanie lub dochodzenie roszczeń, bezpieczeństwo osób i mienia;
|
|
Art. 6 ust. 1 lit. b RODO - wykonanie umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą oraz podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; |
|
Art. 6 ust. 1 lit. c RODO - dopełnienie obowiązków wynikających z przepisów prawa w związku z:
|
|
Art. 6 ust. 1 lit. c RODO - dopełnienie obowiązków wynikających z przepisów prawa w związku z:
|
|
Art. 6 ust. 1 lit. c RODO - dopełnienie obowiązków wynikających z przepisów prawa w związku z:
|
|
|
|
|
|
Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą; Art. 6 ust. 1 lit. c RODO - dopełnienie obowiązków wynikających z przepisów prawa w związku z:
|
|
rt.. 6 ust. 1 lit. c RO–O - dopełnienie obowiązków wynikających z przepisów prawa w związku z:
|
|
Art. 6 ust. 1 lit. c RODO - dopełnienie obowiązków wynikających z przepisów prawa w związku z:
|
|
Art. 6 ust. 1 lit. c RODO - dopełnienie obowiązków wynikających z przepisów prawa w związku z:
Art. 6 ust. 1 lit. f – prawnie uzasadniony interes administratora – poprawa bezpieczeństwa osób |
Realizacja procesu rekrutacji. |
Art. 6 ust. 1 lit. c RODO - dopełnienie obowiązków wynikających z przepisów prawa w związku z:
Art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda kandydata do pracy na przetwarzanie danych wykraczających poza zakres wskazany w Ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy; |
|
Art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO - dopełnienie obowiązków wynikających z przepisów prawa w związku z:
Art. 6 ust. 1 lit. b RODO - wykonanie umowy o pracę, której stroną jest osoba, której dane dotyczą oraz podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą; |
|
Art. 6 ust. 1 lit. c RODO - dopełnienie obowiązków wynikających z przepisów prawa w związku z:
|
Rozpatrywanie wniosków oraz udzielenie wsparcia w formie darowizn.
|
Art. 6 ust. 1 lit. c RODO - dopełnienie obowiązków wynikających z przepisów prawa w związku z:
Art. 6 ust. 1 lit. b RODO - wykonanie umowy darowizny, której stroną jest osoba, której dane dotyczą oraz podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
Art. 9 ust. 2 lit. e RODO – przetwarzanie dotyczy danych osobowych w sposób oczywisty upublicznionych przez osobę, której dane dotyczą;
|
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
DLA OSÓB UBIEGAJĄCYCH SIĘ O ZATRUDNIENIE
Nadleśnictwo Krasiczyn informuje, że ze względu na ochronę danych osobowych, przyjmuje dokumenty CV osób starających się o pracę, wyłącznie w przypadku otwarcia procesu rekrutacji na konkretne stanowisko.
W przypadku otwarcia procesu rekrutacji, na stronie internetowej Nadleśnictwa zostanie zamieszczona odpowiednia informacja.
Przetwarzanie danych osobowych w tym, zakresie odbywa się wyłącznie na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w zakresie czynności podjętych w celu zawarcia umowy,
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO – obowiązku prawnego ciążącego na Nadleśnictwie wynikającego głównie z Kodeksu Pracy.
W przypadku, gdy CV zostanie złożone bez ogłoszonej rekrutacji:
- e –mailem – zostanie usunięte (skasowane);
- w formie papierowej – zostanie zniszczone.
Nadleśnictwo Krasiczyn nie odpowiada za nadesłane oferty.
Najnowsze aktualności
Informacja ze spotkania
Informacja ze spotkania
Takiej informacji nie planowaliśmy jeszcze w piątek.
Po kontroli poselskiej przeprowadzonej przez Pana Posła Adriana Zandberga dnia 9 czerwca (w trakcie której omówiliśmy wiele aspektów związanych z gospodarką leśną, w tym proces planowania zabiegów, zasad wyznaczania grubych drzew do usunięcia, prawa leśnego i wiele innych – przebieg spotkania nie był rejestrowany), jak informowaliśmy miało odbyć się kolejne spotkanie poświęcone gospodarce leśnej prowadzonej poprzez Nadleśnictwo Krasiczyn. Jednak o spotkaniu nic nie słychać, za to w międzyczasie, po raz kolejny zostaliśmy oskarżeni o zbrodnie na przyrodzie, ponieważ wycinamy drzewa, również grube.
Podczas spotkania zapadły również ustalenia dotyczące udostępniania dokumentów Nadleśnictwa. Pan Poseł Adrian Zandberg stwierdził, że skoro Nadleśnictwo Krasiczyn posiada dokumenty dotyczące planów zabiegów gospodarczych, w szczególności w zakresie wycinania grubych drzew, to naturalną konsekwencją powinno być występowanie przez zainteresowane organizacje o ich udostępnienie. Dotychczas IDK wystąpiła o dokumenty dotyczące wydzielenia 228-b i je otrzymała. Warto w tym miejscu jeszcze raz podkreślić, że decyzje leśniczego dotyczące grubych drzew podejmowane podczas szacunków brakarskich nie są przypadkowe. Nasze dokumenty nie są tajne, plany również.
Naszym zdaniem cała kwestia nie dotyczy tak naprawdę wartości przyrodniczych grubych drzew, czy wskazywanych w oficjalnym przekazie IDK i FDP negatywnym wpływie polskiego sposobu zagospodarowania lasu na poziom bioróżnorodności. Podstawowym, prozaicznym powodem działalności FDP i IDK jest nieakceptowanie gospodarki leśnej w jakiejkolwiek formie i to nie z przyczyn merytorycznych, ale czysto ideologicznych.
Bioróżnorodność nie jest tu w ogóle ważna.
Pan dr Antoni Kostka bardzo obrazowo przedstawił wpływ zorganizowanej, zaplanowanej działalności człowieka na poziom bioróżnorodności. Przedstawił to tak:
jeżeli dajmy na to obszar 30 tyś. ha będzie pozbawiony jakiejkolwiek ingerencji człowieka to jakąś bioróżnorodność mieć będziemy, jeżeli w tym obszarze wytniemy, jak to określił do zera np. 10 ha lasu to bioróżnorodność się zwiększy, ponieważ powstanie nowa nisza ekologiczna.
I tutaj Pan dr Kostka planował zakończyć omawianie przykładu. Dlatego postanowiliśmy dołożyć jeszcze jedną możliwość. A co w przypadku, kiedy, tak jak to się dzieje obecnie, na tych 30 tyś. ha część będzie nieużytkowana, część będzie lasem młodym, część starszym, o strukturze przerębowej, z enklawami łąkowymi, szlakami zrywkowymi itd.? Czy bioróżnorodność będzie większa czy mniejsza niż w pierwszych dwóch przykładach?
Cisza jaka zapanowała była najlepszą odpowiedzią na tak postawione pytanie.
Dopiero po chwili usłyszeliśmy, że to jednak najważniejsza jest „naturalność”.
Celem nie jest zatem utrzymanie obecnego stanu gatunków i ich siedlisk, które nie jest możliwe bez realizowanej od dziesięcioleci gospodarki leśnej łączącej wszystkie funkcje lasów.
Celem jest osiągnięcie stanu „NIE ROBIENIA NICZEGO”.
A jakie będą tego efekty w kontekście bioróżnorodności? To nie ma już żadnego znaczenia.
Tak samo jak nie będzie winnych zaniku gatunków lub ich siedlisk.
Na koniec cytat z Raportu Krytycznego, na który często powołuje się FDP: „Poza tym trzeba odpowiednio rozumieć cel, jakiemu przyświeca wdrażanie ochrony ścisłej. Nie jest nim maksymalizowanie liczby gatunków, które w danym reżimie ochronnym znajdą dogodne warunki do życia. Celem ochrony ścisłej jest umożliwienie rozwoju ekosystemu w oparciu o naturalne procesy, które często eliminują niektóre gatunki”.